lördag 3 december 2011

.

Hej!

Sent inlägg igen, förlåt!
Jag har gjort så mycket nu att jag inte har hunnit göra inlägg!

Igår när jag kom hem från skolan hade jag helt glömt bort det och senare på kvällen var jag på konsert med familj och en kompis.
Konseren slutade vid 12 och vi var hemma senare så jag hade inte lust att blogga då.

Idag har det varit lika, imorse vaknade jag och skulle göra mig ordning för att åka iväg.

Men nu är jag här och skriver ett inlägg till er.
Som jag har sagt innan är jag ledsen för att jag inte har kunnat göra ett inlägg fören nu och jag ska skriva lite mer till imorgon.
Jag ska även sätta in några bilder till er så ni kan titta på dem och skriva lite mer.

Detta inlägget blir lite längre en mina vanliga därför att jag måste jo förklara varför jag inte har kunnat skriva till er fören nu.

Men klockan börjar närma sig halv elva och jag ska faktist gå och lägga mig om en stund, fast klockan inte är så mycket och det är därför att jag är helt slut och bara vill sova och ta det lungt.
Men vi hörs imorgon igen och jag ska skriva ett inlägg när jag vaknar och det lovar jag er, det kan bli sent men det kan också bli ganska tidigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar