tisdag 20 december 2011

Hej!

Idag har varit en väldigt speciell dag i skolan, tog hand om 6,7 och 8:orna i skolan och sedan var det eleverna mot lärarna i innebandy, VI VANN fast killarna losade mot lärarna i handboll (hallå)
Ellafall skulle vi ha 80-tals stil och jag såg ut såhär (bilden) Bilden blev sjukt small fast det var därför jag klippte den, det fanns andra på bilden men jag vet jo inte om de vill vara med på bloggen eller inte.
Jag tror inte jag var stoltare över mig, JAG GJORDE 1 MÅL (har sagt det till alla nu?) Imorgon är det sista dagen i skolan och betygen kommer, jag håller tummarna för vad jag får.
Jag hoppas endå jag blir LITE nöjd över det jag får, Fast nästa termin: KÖR SÅ DET RYCKER

Om 2o minuter ska jag krypa ner i sängen!


Goodnight!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar