tisdag 31 januari 2012

mobilen

jag har tänkt länge att jag ska blogga genom mobilen men det har inte blivigt så, telefonen vill inte sätta in bilder eller skriva på bloggen!

Jag kan också bara ta EN bild på mobilen och sedan är mobilen slut, SÅ EXTREMT IRRITERANDE. Jag hoppas jag kan köpa ett sim-kort så jag kan ha fler.

Pågrund av det har jag inte några bilder precis nu, så ni får nöja er med vad jag säger!

I en halvtimme och jag fått lyssna på min storebrors dator som RINGER hela tiden, hans kompis vägrar sluta och jag har försökt spärra han (sant) men det gick inte..
Jag får sitta och lyssna på de, det dröjer väll inte allt för länge tills hans slutar.
(det hoppas jag ellafall)

Men annars är det jag som kommer dra mig upp till min säng snart, har tänkt att gå och lägga mig snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar