fredag 24 februari 2012

Color?

Färgade kläder i år, iår kommer de otroligt många färger på kläderna! Själv är jag ingen färgmänniska och gillar inte alls när de är rosa eller ljusblått på kjolar, jacka m.m. Jag tycker dock de är otroligt fina färger fast på mig gillar jag de inte, när andra människor har de så är de säkert otroligt fint och jag kanske blir avis på att jag inte har just den jackan eller de byxorna m.m. Undra om de kommer mer färger iår. men vad tycker jag om då? Jag kommer också sätta ut en bild på vad jag gillar och jag har hittat ett par shorts och två tröjor, vill värkligen ha!
Som jag har sagt innan börjar de blir mer och mer varmt och jag köper inte varma vinter kläder längre, jag köpter häldre till sommaren.

Nu vet min familj vad vi kan göra om vi vill också och shoppa!
Ska dra upp nu fast när jag kommer ner igen ska jag skriva ett till inlägg, vi ses!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar