onsdag 1 februari 2012


Nu är det dags IGEN!
Jag har hittat en nu kavaj jag vill ha, min gammla är i M och det är förstort för mig så jag passar inte i den längre, Jag har aldrig passat i den men när jag köpte den var min storlek slut så jag fick ta det som de fanns.
Fast det var förra sommaren och jag ska ha en nu kavaj till denna (fast det är 4 månader kvar till sommaren, men det är aldrig försent att köpa!) Det får inte hända igen att kavajen jag vill ha är slut, det har hänt mig ofta nyligen!

Kjolen är också något jag vill ha men jag måste erkänna att det inte är exakt den jag vill ha, det finns en annan på en annan affär som jag ska köpa istället, men jag har inte tid att ta fram bild på den idag så jag kanske gör det imorgon (troligen imorgon)


Mina kläder är oftast svarta och vita, det är något jag gillar att klä mig i, men med en svart kavaj kan man härna ha en färgad kläder under, enligt mig!



1 kommentar: