tisdag 13 mars 2012

Godnatt

Innan jag stänger ner ska jag passa på att säga godnatt, klockan är snart 22.o0 och jag ska snart sova därför att jag ska vara extra pigg innan nationella proven imorgon. Jag hoppas jag ska hinna ta tag i pappererna innan jag sticker till skolan och gå igenom allt engång till och checka så allt stämmer, jag har nog fått in allt jag behöver i huvudet (det hoppas jag)

Ellafall det blir inget att dra sig i sängen en timme innan skolan börjar, denna gången blir det upp direkt klockan o7.oo och göra sig klar, ska ha tid i slutet att öva till provet.
Jag får hålla tummarna till mig själv och hoppas att allt blir bra imorgon! Fast så hårt som jag har övat hoppas jag att det ska gå, själv är jag mest oroad för labbrationen och hur den ska gå, fast imorgon skriver jag bara labraporten till den "stora" labbration testet.

Som sagt så stänger jag ner nu och vi hörs efter skolan!

goodnight!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar