söndag 4 mars 2012

Stan imorgon

Tjo alla! först och främst kan jag berätta att jag fick panik precis! Exakt när jag börja skriva hörde jag ett extremt ovanligt ljud från huset och min första tanke är att min storebror behöver hjälp så jag flyger av sängen och springer ner, Han har inte gjort något och jag springer upp till mina två djur, de är det inte! Fast jag tror ljudet kom från marsvinet därför att han brukar låta och sådär låter inte kaninen! Fast när jag gick börja han pipa på mig och jag "sh" bara på han men han blir jo endå inte tyst!

Men imorgon blir det troligen shopping, tröja och jag har lovat mig själv att köpa den klänningen jag prata om innan! Om jag inte hittar en annan klänning!

Jag skriver ett inlägg imorgon också, godnatt folket!

goodnight!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar