söndag 18 mars 2012

Tillbaka

Hej!
Jag har dock varit hemma hela eftermiddagen fast inte haft möjligheten att skriva på bloggen, jag är tillbaka nu!
Väldigt trevlig dag i Gth och med min kusin (fast jag vill sitta i 3 timmar och vara på en gudstjänst) jag är inte så mycket för det med gudstjänster, jag gick ungefär på 15-20 gudstjänster förra året därför att jag tog konfa fast nu efter jag har tagit det går jag aldrig, en 3 timmars gudstjänst tycker jag själv är OTROLIGT länge.

Jag skulle lägga upp bilder från i lördags fast det blev inte många bilder + jag kan inte själv sätta in de på datorn för jag förstår inte hur man gör de. Jag hoppas jag kan lägga in EN bild imorgon ellafall, jag ska bara klura ut hur man gör de!

Som jag har sagt så är jag tillbaka nu och jag kan blogga hur mycket jag vill nu utan problem. Jag kommer dock inte blogga mer ikväll därför att jag ska snart vandra upp till sängen.
Jag säger nu goodnight!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar