söndag 6 maj 2012

Tillbaka

Nu är jag ellafall tillbaka hemma och kan blogga som vanligt.
Som sagt så träffade jag mina kusiner under helgen och  firade min mormor.

Mina kusiner,morbror och jag åkte iväg till ale stenar och kollade runt där, senaste jag var där var i 2-3:an med klassen och jag kommer verkligen inte ihåg det som jag såg de igår.
Ellafall, jag och mina kusiner bestämde för att klättra ner för den höga klippan/berg (vad man kallar de för) ner till havet och kolla där istället, jag var otroligt rädd för att ramla ner, dock var vägen upp MYCKET värre, jag fick slita och ta hjälp av gräset för att komma upp.
Längst uppe ser man en LITEN prick som då är min morbror, man ser hur långt vi var tvungna att klättra då!
Dagens träning! (eller årets?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar