lördag 23 juni 2012

Uppcon

För ett tag sedan skrev jag att jag skulle till Uppcon. De var sista uppcon och det känns fortfarande sorgligt. Jag måste kommentera att de var den bästa Uppcon, Jag och min vän hade OTROLIGT tur under HELA helgen. Av de alla fans och personerna på konventet var de jag, min vän och en till tjej som hade fattat att man skulle gå till baksidan av uppcon och vänta där, vad tror ni hände?? Jo bandet SCREW och M.O.V.E befinner sig där på kvällen. Vi fick krama Rui från screw och även medlemmarna i M.O.V.E. På lördagen gjorde vi samma sak och då fick vi krama M.O.V.E  IGEN..  helt fantastiskt..

Jag måste kommentera en fantastisk sak. På uppcon träffade vi den underbara bloggaren Fredrik. Jag fick syn på han och sprang fram till honom, jag är super lycklig för det.
Bilden kommer från Fredriks blogg.
Fredriks blogg: http://agepoyo.blogspot.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar