måndag 2 juli 2012

Hände i lördags?

Jag bloggade inget i lördag därför att jag var på släktfest.
Jag åkte dit redan vid 9 tiden och var hemma vid 12 på natten. Jag hade ingen chans att ta datorn och skriva något. Nu när jag inte har något för mig så har jag större chans.

Vi blev bjudna till en teater "den inbillade sjuka"
Jag har sätt en bild på den flera gånger i min gamla skola fast ALDRIG kommenterat det. I lördags när jag fick reda på att det var den teatern blev jag väldigt överaskad.

Teatern var HELT okej, jag såg en annan innan med min klass och tycker dock den var mycket bättre. den jag såg med min klass var mycket bättre gjort och hade fler saker runt sig.
Jag hade dock inget emot den vi såg nu.
Bild på mig och min daddy när det var 19 minuter paus.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar