måndag 30 juli 2012

vårt fri

Om ni inte ska tro de.. så se de!
De finns ett "läkemedel" mot vårtor som har blivit populärt nu som heter vårt fri... JAG HATAR DE.. Ni förstår troligen på bilden VARFÖR jag inte gillar de! Pff.. bra..? vilken lögn..  mitt finger har jo blivit värre  än någonsin förut.. Men man ska inte skälla på vårt fri.. Jag börjar vid alla läkare jag har träffat!

Jag har haft denna vårtan sedan jag var 0-1 år gammal. När jag träffade en läkare sa de att jag skulle vänta tills jag var 13 år gammal men den satt fortfarande kvar.. Nu är jag snart 16 och det har inte hänt NÅGOT! De har sagt 100 saker till mig men ALDRIG funkat.   Kan inte läkarna börja förstå att de dom säger inte går! Jag blir bara mer förbannad! ta bort den från mitt jävla finger. den stör mig och min kropp för jag har EXTREMT ont!

Senaste jag var hos en läkare fick jag kommentaren "Vad gör ni har.. jag förstår inte varför ni är har"
Då förstår fan inte jag varför du utbildar dig till en jävla läkare om du inte vill hjälpa mig!!
Jag blev så förbannad till sist så jag försökte ta bort den själv, genom vårt fri.. Ni ser resultatet.. Mitt resultat är att jag har extrema smärtor i mitt finger... TACK LÄKARNA!!


1 kommentar:

  1. Hur går det med ditt finger? VårtFri innehåller myrsyra och det är tämligen aggressivt. Det kan finns därför risk för inflammation i samband med just den behandlingsmetoden. Wartner Hand & Fot är en annan metod som fryser vårtan. Det sägs räcka med en enda behandling. Jag har dock ingen egen erfarenhet av just denna metod. Hälsning Bruno

    SvaraRadera