måndag 20 augusti 2012

Jag är...livrädd...

Skulle gå och lägga mig för en stund sedan.. då jag sitter nu i vardagsrummet och är livrädd.. Kommer inte sätta in en bild där jag gråter, fast jag gör!

Såhär ligger de till.
Jag sitter och spelar spel på mobilen som jag alltid gör innan jag ska sova. då jag gör ett knastrande ljud från lampan.. (jag anade att de var lampan som lät!)
då jag får syn på något i ögonvrån och ofc är de min värsta mardröm.. en långben( de med vingar..) jag är LIVRÄDD för spindel djur.. då jag är redo att ta glas över den kollar jag upp vid min dörr och ser TVÅ kloakspindlar.. TVÅ!!!
jag tänker bara "jag skiter i detta, jag sover i soffan inatt.." jag tar min mobil och sladd och när jag öppnar dörren ser jag långbenen flyga mot mig.. jag får självklart panik och springer ut från rummet..

efter de är allt lugnt.. sätter mig i soffan och ska göra allt redo.. då jag ska koppla in sladden ser jag EN kloakspindel till.. VID SOFFAN DÄR JAG SAK SOVA..  neeh.. jag tar den lilla soffan som jag knappt får plats i..

Nej jag LOVAR ER.. jag kommer INTE sova i mitt rum tills pappa har tagit alla TRE spindlar i mitt rum och den i vardagsrummet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar