onsdag 29 februari 2012

Never forget

Något jag aldrig glömmer är när jag var 6-7 och åkte pulka med min storebror och hans kompis och åkte in i en klätterställning med träpinnar som stack rakt ut! Jag fick en av de rakt in i midjan och så låg jag bara där i snön och kolla rakt upp i himmelen! Kommer ALDRIG glömma den smärtan jag fick i midjan! Jag visste inte om jag skulle skrika, gråta eller skratta åt detta, jag skrattar åt det nu.

Sekunderna innan smällen kom kommer jag ihåg hur jag insåg att detta skulle gå åt skogen och tog bort huvudet så långt ifrån klätterställningen som möjligt fast midjan fick smällen! Hellre midjan en huvudet dock!



Kommer ihåg hur jag slutade andas i några sekunder för det gjorde så ont! Gud, det är något man aldrig glömmer och där lärde man sig något!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar