torsdag 1 mars 2012

Halv timmen innan man ska sova, börjat bli senare en vad det var innan! När de vara skola la jag mig alltid vid 22.00 men nu blir det oftast 23.00 och sedan tar det en stund att jag ska somna! Fast jag tycker alltid om att gå och lägga mig, det är alltid lika skönt att krypa ner i sängen när jag inte har legat i den på hela den, vissa tycker mest om på morgonen fast då vill jag hellst bara gå upp.

Imorgon är de idrott på morgonen och jag får gå med idrotts kläderna till skolan (det är alltid lika kallt att gå till skolan då) det enda positiva är att jag går dubbelt så snabbt till skolan då, fast jag har ökat farten till skolan nu, gillar inte vägen jag går! Den är så tråkig, jag har gått den från 0:an till 9:an! På gymnasiet blir det en helt ANNAN väg!
Jag hoppas den blir roliga, fast den blir längre!

goodnight

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar